tisdag 12 juni 2007

fuska på dagis

Ok, jag hoppas att ingen av min sons dagisfröknar läser det här, ....... Idag slutade jag tidigare än vad jag trodde och istället för att gå och hämta mitt barn på dagis gick jag och fikade en lång stund med en kompis. Usch....fy.

Jag tycker att jag var värd det. Jag tror inte att min lille plutt tog skada av det. Dessutom sa dagisfröken: "Oj, vad tidig du är." Så det verkade inte som dagisfröken tog nån skada av det heller.

Vi hade en jättmysig eftermiddag sen. Vi åt god mat och så åt vi efterrätten (jordgubbar) framför "Bollibompa". Vi satt på golvet för säkerhets skull. Känner mig inte allt för entusiastisk inför tanken att behöva ta itu med jordgubbsfläckar i soffan.

Det kan vara slitigt att var ensam , men dom stunderna jag får vara med min son helt själv väger upp all skit.....

Inga kommentarer: