tisdag 12 juni 2007

lyxfällan

Allvarligt. Så på det absurda prog. "Lyxfällan" ....Va fan är det för jävla skit. Några rika människor som spenderar för mycket pengar så att dom inte har några pengar kvar , får hjälp av två rumpnissar som talar om för dom att man måste tjäna lika mycket som man gör av med......!!!!!!!!Eh...va? Om man inte har några pengar så kan man inte ha två lyxbilar, två motorcyklar , ett hus för 3 miljoner och en massa annan skit ....då får man sälja alla grejer och flytta till förorten. Nänämensan, inte då...dom får sig en liten uppläxning och ett nytt badrum för hundra tusen. Skicka dit en ensamstående mamma så ska ni få se på grejer. ......Ska börja med det jag också...spendera så mycket så att jag ligger minus.... sedan ska jag vara med i ett program där dom talar om för mig att så kan man inte göra .......då ska jag säga "Nähä, okej...... men kan jag få mitt badrum nu?"Idag köpte jag pizza till min son och mig för att jag helt enkelt inte orkade laga mat. Jag vet vad det innebär och jag tar mitt straff. Det blir kokt potatis den här helgen när den lille plutten är hos sin pappa.....men ett nytt badrum blir det fan inte.!!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med fullständigt! Låt ensamma föräldrar vara med istället och hjälp dem med att få lönen att räcka hela månaden. Inte lätt...jag vet , är själv ensam med en dotter och deltidsjobb.