torsdag 14 juni 2007

längre bollibompaintro

Jag vill slå ett slag för ett längre bollibompaintro. Det borde vara mycket , mycket längre det där introt med den studsande draken. Det är liksom det som är det intressanta enligt min son. Det andra kan liksom kvitta har jag märkt. "Bollibompa, bollibombompa, boliibompa, bollibompompa, drill drill drill, bollibompaaaaaaa". Efter det kan man lika väl stänga av tv:n. Men vad är det då för mening med bollibompa? Jag har hört om den där "bolibompasömnen", "bollibompasvarapåmailet",bollibompaprataitelefonen", eller det klassiska "bollibompasexet", (vad jag nu ska med det till...men ändå..) eller andra saker som man kan göra under "bollibompa".Det ska väl vara ett nöje för hela familjen. Men va' fan är det för nöje om det bara varar i en halv minut...inte ens det?

Jag får helt enkelt spela in och klippa ihop till ett enda långt "bollibompaintro". Så kan jag sätta min lille "drakälskare" framför tv:n och ringa mina samtal och sova min skönhetssömn och svara på mina meil och......det där med sexet får väl vänta. Bra raggningsknep annars....

-Vill du följa med hem och kolla på världens längsta "bollibompaintro"?

Jag slår här ett slag för fler studsande gröna drakar i tv.

Inga kommentarer: