onsdag 10 oktober 2007

Snoooooor!

Hösten har kommit och med den förkylningarna.....och med förkylningar snoooor!!! Min son brukar peka på sin näsa och informera : "Mamma snoj ".......

Så även idag:

-"Mamma snoj!"
-"Oj, vänta ska jag hämta papper och torka........NEJ!!!! INTE PETA! NEJ INTE I MUNNEN!!! INTE ÄTA SNOR!!!! (jag klöker)
-"Jo, Ludde äta snoj."
-"Nej! Det är jätteäckligt! Usch! Fy! Blä! Kom ska jag torka bort det."
-"NEJ! Den är min. Min snoj!"
-"Ja, det är ditt snor, men du får inte stoppa det i munnen!"
-"Mamma äta snoj?"
-"Nej, tack, mammor äter inte snor. Vi tvingas göra mycket för att hålla ihop vardagen....men där går i alla fall min gräns. Jag äter inte snor. Tack, men nej tack."

Jävla dagis som ger min son en massa förkylningssnor plus en massa barn som ger honom inspirationen att äta upp det........

1 kommentar:

Huskorset sa...

Try it, you´ll like it!