tisdag 25 september 2007

hatthylla

Jag har lyckats sätta upp en hatthylla i hallen. Jag är så stolt. Detta tillsammans med en tvååring....dessutom en halvtimma INNAN middagsdags.......kanske inte det smartaste draget...men....

Första borrningen fick min son panik och skrek och efter att jag borrat färdigt sa han med darrande röst...."itte bojja mej" = inte borra mer... men det var nödvändigt att borra tre hål till. Efter andra hålet tröttnade min son på den hårda machostil hans mamma visade upp och ville mjuka upp tillvaron lite med ett garnnystan som han hittade .....sedan ville han hjälpa till att hänga upp alla kläderna och sedan bröt han ihop för att klockan var fem över fem och maten inte stog på bordet...

Nu är hela lägenheten inlindad garn och det ligger ytterkläder överallt....men en fantstiskt fin hatthylla har vi...

Inga kommentarer: